Skip to main content

Přípravy na VK 2020 a budoucnost dalších ročníků

Dnes jsme vše dovezli do Czytelně, ceny nabalili, bufet pro závodníky a další věci připravili.

Na třech místech, kde se nachází start jsme vyvěsili jak plakát, tak informace k závodu tak i mapku všech tras s legendou.

V neděli dopoledne to dochystáme a budeme se na Vás těšit na startu!

 

Budoucnost VENDRYŇSKÉHO KOTÁRU ???

Zdravím pánové, dámy, kolegové a vy všichni ostatní.

Určitě jste to už slyšeli nebo sami postřehli, že poslední roky zvažuji ukončit svou hlavní organizační účast na samotných přípravách VK a chtěl bych se stát jen dobrovolníkem, který přidá svou ruku k samotné přípravě VK nebo případně pomůže nějakou radou či předáním zkušeností novému týmu organizátorů budeli potřeba apod. (za svou více jak 20-ti letou praxi je snad co předávat, ale jak to znám ze života je nadále i co vylepšovat).

Je pravda, že se člověk toho těžko zříká, když ho to baví, ale okolnosti kolem už rok co rok dávají poznat, že je nejvyšší čas. A proto jak se na to zpětně kouknu, tak jisté kroky pomalu, ale jistě podnikám od roku 2016 a ty směřuji k mému ukončení hlavní organizační činnosti. (změna názvu spolku, změna sídla spolku, oprava archívu jak v tištěné tak i elektronické podobě (www.acktrinec.cz), tak i další kroky, aby bylo vše možno doložit zpětně a posunout se vpřed, tak i uložení většiny potřebného materiálu na závod v prostorách PZKO apod.)

Vše se to děje proto neboť na tu hlavní organizační činnost jsem byl od roku 2008 převážně sám se svými aktivními pomocníky jak z řad spoluobčanů, místních organizací, zástupců z řad obce, spolupracovníků a nadšenců, ale i přesto taková akce v takovém rozsahu, kterého dosáhla za těch x let potřebuje organizační tým (jež bude složen minimálně ze tří lidí), který bude spolupracovat, doplňovat se apod. Za dobu našich začátků tomu tak bylo do roku 2005, poté jsme, byli s kolegyní už jen dva a snažili jsme se najít další spojence či pomocníky, což se nám i částečně podařilo, ale organizační tým jsme nerozšířili. No a nakonec jsem přišel i o kolegyni (spoluorganizátora, účetní, kamarádku, která to táhla s námi od samotného vzniku klubu (spolku)). Poté jsem plně využil spolupracovníky, kteří podpořili mou myšlenku a snažili se mi ulehčit v samotných přípravách a zajištěních daných věcí pro co nejlepší výsledek při samotném závodu (on-line registrace, prezentace, webové stránky apod.). Je spousta nedořešených vizí, plánů, neboť už nám nestačily síly, ale stále je tu ta ochota se spolupodílet na spolupráci při přípravě a organizaci dalších ročníků VK. Myslím si, že nás v posledních cca dvou letech hlavně držela vidina dosáhnout na ten jubilejní 20. ročník a pak se uvidí. (tak jsme to řešili nebo alespoň já). Nikdy bych si to nedovedl představit při zakládání klubu (spolku) v roce 2000, kdy jsme s kamarádem přišli na tuto myšlenku, že dosáhneme až na tuto metu. Možná by to bylo ještě jiné, kdybychom neměli své rodinné a pracovní povinnosti a hlavně i další starosti, komplikace, které se v poslední době objevují nebo mě nějaký čas i doprovázejí. No a jak se to vše v jeden čas sejde tak nevím kde co dřív dělat a nejspíš i ty roky se podepisují na některých přehmatech a pak najíždím na tzv. nouzový režim, abych se z toho nezbláznil a stihl to nejpodstatnější splnit. Jen v poslední dobou si to už i sám uvědomuji, že se to tak nedá neustále provozovat a proto jsem dospěl k tomuto závěru, že je nejvyšší čas to předat do jiných rukou. Na závěr musím dodat, jak mi to kolegové s úsměvem připomínali, že i boží pomoc a požehnání stály na naší straně, neboť někdy nejen okolnosti kolem, ale i to počasí bylo opravdu vymodlené a vše klaplo snad ke spokojenosti všech (no a snad tomu bude i nadále).

No a to se už ani nezmiňuji o tom, že jsem mohl být přítomen u všech doposud uskutečněných ročníků. Zato Bohu dík.

Co se týká materiálu od stupňů vítězů, výsledkových tabulí, přes bannery, pořadatelské vesty, stopky, startovací pistoli, nově pořízený skládací stan pro prezentaci a vše spojené s přípravou, organizací a archivací VK je k dispozici obci neboli novému organizačnímu týmu.

Tak i oficiálně i spolek ACK se svou agendou, účetnictvím apod. bude-li potřeba i tzv. databází našich věrných spolupracovníků a sponzorů a předám i své poznámky co kdy, s kým a jak jsem řešil a samozřejmě všechen majetek včetně skříní apod.

Tak doufám, že se podaří najít to správné řešení a budou následovat další ročníky VK.

S pozdravem Milan Rajčáni